Marketing eszköz

 

A marketing kommunikációban az Augmented Reality alkalmazás ereje az újdonságban kereshető. Az Augmented Reality az a technika, ami megragadja a felhasználó, célcsoport figyelmét. A mai világban a technikai újítások egyre inkább előtérbe kerülnek a marketing területein is.

 

A mai embereknek szükségük van újításokra, izgalmakra ahhoz, hogy ránk szenteljenek drága idejükből ebben az új,rohanó világban. Az AR pont ezt nyújtja a felhasználók számára. Lássuk be még nem mindennapi dolog, hogy láthatatlan figurák jelennek meg a képernyőkön, és hogy egy pólóból kinőtt kézzel játszhatunk. Azonban a számítógépek és az okos telefonok még gyakoribb használatával egyre jobban háttérbe szorulnak a klasszikus marketing eszközök.

 

Néhány példa az Augmented Reality alkalmazás felhasználására:

-          kiállítások, standok részeként

-          internetes játék, nyereményjáték kampányok

-          pólók nyomtatása

-          névjegykártya

-          belépőkön, beléptető karszalagokon

-          ajándéktárgyakon

-          használati eszközökön (üdítőpalackok, dobozok borítóján)